Functie
Business Analist Business Migration Support Centre referentie 2010-976
Organisatie:
ABNAMRO
Rolomschrijving en taakafspraken
Context
Het Business Migratie Programma C&MB heeft als taak het begeleiden van de technische integratie van Fortis Bank Nederland met ABN AMRO vanuit een business perspectief.
Taakomschrijving
Het Business Migration Support Center (BMSC) zorgt voor de cordinatie van het incidentmanagement en een correcte afhandeling van C&MB klantvragen naar aanleiding van de klantmigratie van FBN systemen naar ABN systemen. Hiervoor moet worden vastgesteld welke business processen er aanvullend nodig zijn op de bestaande procedures binnen de lijnorganisatie. De Business Analist Business Migration Support Center werkt samen met de lijnorganisatie de extra business processen uit en draagt zorg voor de informatie overdracht aan de uitvoerende organisatie onderdelen m.b.t. deze processen.
De volgende aandachtsgebieden zijn in scope van het Business Migration Support Center:
• Incidentmanagement processen klantmigratie C&MB
• Client Support processen klantmigratie C&MB
• Operationele activiteiten en processen klantmigratie C&MB
• Registratie methodiek
• Klant communicatie gedurende de migratie en de high alert periode
• Interne communicatie gedurende de migratie en de high alert periode
Het BMSC valt binnen het programma klantmigratie C&MB, wat verantwoordelijk is voor de (Business) migratie van alle ex-FBN C&MB klanten van de FBN naar de ABN systemen. De Business Analist BMSC zal rapporteren aan de PM BMSC.
Vakkennis
• Kennis van of ervaring met Client Support omgevingen
• Kennis van of ervaring met de administratieve organisatie (Operations)
• Ervaring op het gebied van het verzamelen/achterhalen van requirement informatie
• Inzicht in methodieken voor vastlegging van informatie en processen
• Herkennen van belangen van organisatie
• Signaleren van verschillende (tegenstrijdige) belangen
• Communiceren en bediscussiëren van de vereisten met business
• Omgaan met verschillende stakeholders
• Informatie vertalen naar verschillende voorstellen en/of presentaties
• Ervaring in grote (migratie) programma's is een pre
Opleiding en vaardigheden
• Kennis van of ervaring met Client Support omgevingen
• Kennis van of ervaring met de administratieve organisatie (Operations)
• Ervaring op het gebied van het verzamelen/achterhalen van requirement informatie
• Inzicht in methodieken voor vastlegging van informatie en processen
• Herkennen van belangen van organisatie
• Signaleren van verschillende (tegenstrijdige) belangen
• Communiceren en bediscussiëren van de vereisten met business
• Omgaan met verschillende stakeholders
• Informatie vertalen naar verschillende voorstellen en/of presentaties
• Ervaring in grote (migratie) programma's is een pre
Gedragskenmerken
• Analytisch vermogen om complexe processen te kunnen doorgronden (goede oorzaak en gevolg waarneming)
• Organisatiesensitiviteit (bewust van (in)formele kanalen en belangen van verschillende groepen in de organisatie en houdt hier rekening mee om doelen te bereiken)
• Communicatief sterk
• Overtuigingskracht
• Resultaatgerichtheid
• Klantgericht
Aanvullende informatie
• Goede kennis van de Engelse taal is vereist
• Locatie: Amsterdam
• Projectperiode: 19-10-2010 t/m 31-12-2010
• Uren per week: 40 uur per week
• Uurtarief: Max € 90,00 inclusief reiskosten woon-werk en parkeerkosten, exclusief BTW.
Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag uw CV inclusief motivatie en vermelding van
uurtarief. LET OP Uit het CV moet duidelijk de inhoudelijke CV eisen van de opdrachtgever blijken.
Contactgegevens:
Peter van Oers
Email: ofm@wxs.nl
GSM: 06-54622220
Geen opmerkingen:
Een reactie posten