Welkom op de vacature site van ofm-groep.nl

Dagelijks worden nieuwe interim opdrachten toegevoegd. Wilt u meer weten over onze dienstverlening kijk op www.ofm-groep.nl

woensdag, oktober 20, 2010

Business Analist Business Migration Support Centre

Functie
Business Analist Business Migration Support Centre referentie 2010-976

Organisatie:
ABNAMRO

Rolomschrijving en taakafspraken
Context
Het Business Migratie Programma C&MB heeft als taak het begeleiden van de technische integratie van Fortis Bank Nederland met ABN AMRO vanuit een business perspectief.



Taakomschrijving
Het Business Migration Support Center (BMSC) zorgt voor de cordinatie van het incidentmanagement en een correcte afhandeling van C&MB klantvragen naar aanleiding van de klantmigratie van FBN systemen naar ABN systemen. Hiervoor moet worden vastgesteld welke business processen er aanvullend nodig zijn op de bestaande procedures binnen de lijnorganisatie. De Business Analist Business Migration Support Center werkt samen met de lijnorganisatie de extra business processen uit en draagt zorg voor de informatie overdracht aan de uitvoerende organisatie onderdelen m.b.t. deze processen.
De volgende aandachtsgebieden zijn in scope van het Business Migration Support Center:
• Incidentmanagement processen klantmigratie C&MB
• Client Support processen klantmigratie C&MB
• Operationele activiteiten en processen klantmigratie C&MB
• Registratie methodiek
• Klant communicatie gedurende de migratie en de high alert periode
• Interne communicatie gedurende de migratie en de high alert periode

Het BMSC valt binnen het programma klantmigratie C&MB, wat verantwoordelijk is voor de (Business) migratie van alle ex-FBN C&MB klanten van de FBN naar de ABN systemen. De Business Analist BMSC zal rapporteren aan de PM BMSC.

Vakkennis
• Kennis van of ervaring met Client Support omgevingen
• Kennis van of ervaring met de administratieve organisatie (Operations)
• Ervaring op het gebied van het verzamelen/achterhalen van requirement informatie
• Inzicht in methodieken voor vastlegging van informatie en processen
• Herkennen van belangen van organisatie
• Signaleren van verschillende (tegenstrijdige) belangen
• Communiceren en bediscussiëren van de vereisten met business
• Omgaan met verschillende stakeholders
• Informatie vertalen naar verschillende voorstellen en/of presentaties
• Ervaring in grote (migratie) programma's is een pre

Opleiding en vaardigheden
• Kennis van of ervaring met Client Support omgevingen
• Kennis van of ervaring met de administratieve organisatie (Operations)
• Ervaring op het gebied van het verzamelen/achterhalen van requirement informatie
• Inzicht in methodieken voor vastlegging van informatie en processen
• Herkennen van belangen van organisatie
• Signaleren van verschillende (tegenstrijdige) belangen
• Communiceren en bediscussiëren van de vereisten met business
• Omgaan met verschillende stakeholders
• Informatie vertalen naar verschillende voorstellen en/of presentaties
• Ervaring in grote (migratie) programma's is een pre

Gedragskenmerken
• Analytisch vermogen om complexe processen te kunnen doorgronden (goede oorzaak en gevolg waarneming)
• Organisatiesensitiviteit (bewust van (in)formele kanalen en belangen van verschillende groepen in de organisatie en houdt hier rekening mee om doelen te bereiken)
• Communicatief sterk
• Overtuigingskracht
• Resultaatgerichtheid
• Klantgericht

Aanvullende informatie
• Goede kennis van de Engelse taal is vereist

• Locatie: Amsterdam
• Projectperiode: 19-10-2010 t/m 31-12-2010
• Uren per week: 40 uur per week
• Uurtarief: Max € 90,00 inclusief reiskosten woon-werk en parkeerkosten, exclusief BTW.
Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag uw CV inclusief motivatie en vermelding van
uurtarief. LET OP Uit het CV moet duidelijk de inhoudelijke CV eisen van de opdrachtgever blijken.

Contactgegevens:
Peter van Oers
Email: ofm@wxs.nl
GSM: 06-54622220

Financial Specialist

Functie
Financial Specialist referentie 2010-1006

Organisatie:
ABNAMRO

Rolomschrijving en taakafspraken
Het gaat om de administratie van allerhande uitgangsregelingen (VUT, Pré-VUT en WW+ regelingen). Verder wordt ondersteuning gevraagd bij het vervaardigen van de diverse bijbehorende brieven. De administratie van genoemde regelingen wordt gedaan in People Soft. Kennis van dit systeem is een dus pré.


Vakkennis
Kennis van de verschillende uitgangsregelingen zoals VUT, Pré-VUT en WW+ regelingen.
Tevens is kennis van het People Soft systeem een pré.

Opleiding en vaardigheden


Gedragskenmerken
Samenwerking
Goede communicatie vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
Klantvriendelijk
Accuraat

Aanvullende informatie
Het gaat om de administratie van allerhande uitgangsregelingen (VUT, Pré-VUT en WW+ regelingen).
Verder wordt ondersteuning gevraagd bij het vervaardigen van de diverse bijbehorende brieven.
De administratie van genoemde regelingen wordt gedaan in People Soft. Kennis van dit systeem is een dus pré.

• Locatie: Amsterdam
• Projectperiode: 20-10-2010 t/m 01-02-2011
• Uren per week: 40 uur per week
• Uurtarief inclusief reiskosten woon-werk en parkeerkosten, exclusief BTW.
Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag uw CV inclusief motivatie en vermelding van
uurtarief. LET OP Uit het CV moet duidelijk de inhoudelijke CV eisen van de opdrachtgever blijken.

Contactgegevens:
Peter van Oers
Email: ofm@wxs.nl
GSM: 06-54622220

Business Analyst

Functie
Business Analyst referentie 2010-1014

Organisatie:
ABNAMRO

Rolomschrijving en taakafspraken
• In projectverband in kaart brengen van de informatiebehoefte van Controlling & CFO's door analyse van bestaande rapportages en interviews met de gebruikers.
• Opstellen van requirements list & Business Case
• Belangrijke input leveren voor het opstellen van een Project Initiation Document
• Aansturen van een klein (project)team
• Opstellen activiteitenplanning"

Vakkennis
• Finance/Controlling
• Bancaire producten
• Performance Accounting/Management Accounting
• Ervaring bij opdrachtgever is een pre


Opleiding en vaardigheden
• Requirement Engineering
• Opstellen Business Analyse/Informatie Analyse
• Ervaring om kleine projectteams aan te sturen
• Prince II foundation certified

Gedragskenmerken
• Enthousiast, flexibele werkinstelling
• Acteren op de scheidslijn tussen de informatiesystemen en de business
• Resultaatgericht en kwaliteitsgericht
• Analytisch sterk
• Zelfsturend
• Goede communicatieve vaardigheden
• Denken vanuit processen

Aanvullende informatie
Structurele onderbezetting op het programma door beperkte instroom vanuit functionele allocatie tot aan sourcing van plateau 4 binnen COO functions

Bijzonderheden
• Locatie: Amsterdam
• Projectperiode: 19-10-2010 t/m 31-03-2011
• Uren per week: 40 uur per week
• Uurtarief: Max € 80,00 inclusief reiskosten woon-werk en parkeerkosten, exclusief BTW.
Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag uw CV inclusief motivatie en vermelding van
uurtarief. LET OP Uit het CV moet duidelijk de inhoudelijke CV eisen van de opdrachtgever blijken.

Contactgegevens:
Peter van Oers
Email: ofm@wxs.nl
GSM: 06-54622220