Welkom op de vacature site van ofm-groep.nl

Dagelijks worden nieuwe interim opdrachten toegevoegd. Wilt u meer weten over onze dienstverlening kijk op www.ofm-groep.nl

maandag, augustus 20, 2012

informatieanalist/ict projectleider medior

Opdracht omschrijving

Informatieanalist / ict projectleider

Het team Informatiemanagement is onder meer verantwoordelijk voor een juist en efficiënt gebruik van gemeentelijke gegevens (c.q. informatie). Daarin is zij verantwoordelijk voor een optimaal gebruik van alle basis- en

kernregistraties binnen de gemeentelijke processen w.o. het ‘zaakgericht’ werken. Binnen het team Informatiemanagement zijn wij op zoek naar een kandidaat die aantoonbare ervaring heeft als Informatie Analist / ICT Projectleider binnen projecten waar de oplevering, het beheer en het gebruik van basis- en kernregistraties centraal staan. Concreet gaat het om de volgende projecten:

  • Binnengemeentelijk gebruik van alle basisregistraties; die van de BAG in het bijzonder. 
  • Gemeentebreed gebruik van gegevens over Maatschappelijke Objecten
  • Voorbereiding van de Modernisering GBA 
  • Beschrijven van functionele eisen aan koppelingen tussen tsa’s en gegevensmagazijnen. 
Als Informatie Analist participeer je actief in deze projecten. Je bent verantwoordelijk voor het maken van een vertaling van een businessvraagstuk in een ICT oplossing die aansluit bij de architectuurvisie.

Profiel:

• Je bent een stevige en onafhankelijke professional, met een HBO+ opleiding met een informatietechnologie component. Bij voorkeur op het gebied van bedrijfskunde of informatiemanagement.

• Je bent een analytisch en conceptueel denker en kunt uitstekend de vertaling maken van denken naar doen. Daarbij toon je creativiteit.

• Je bent gericht op samenwerken. Je wilt met collega’s in het vakgebied samen succesvol zijn in de ICT dienstverlening;

• Je durft verantwoordelijkheid te nemen en bent dienstverlenend. Je toont initiatief, kunt goed plannen en organiseren en communiceren

• Je bent in staat verbinding te leggen met andere organisatieonderdelen en externe partijen en resultaten tot stand te brengen.

• Je hebt aantoonbare ervaring met het leiden van (multidisciplinaire/complexe) projecten. Het invoeren van en aansluiten op kern- en basisregistraties en het inrichten van de beheer processen van de gegevenshuishouding.

• Je hebt ervaring met: het analyseren van de informatie in bedrijfsprocessen; gegevensmodellering; het maken van functionele ontwerpen; het SMART opstellen van Business Cases en projectplannen en ervaring met informatiesystemen, webapllicaties en Business Intelligence.

• Je hebt kennis van databases.

• Je beschikt over uitstekende mondelinge– en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

Aanvraag gunningscriteria - Wegingsfactor
  • Minimaal afgeronde hbo opleiding, aangevuld met relevante opleidingen op het gebied van bedrijfskunde of informatiemanagement/ -techologie 20.0
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het leiden van (multidisciplinaire/complexe) projecten, zoals gesteld in de functie-omschrijving, binnen een gemeente. 35.0
  • Je hebt ervaring met het analyseren van de informatie in gemeentelijke bedrijfsprocessen en overige werkzaamheden zoals gesteld in de omschrijving. 25.0
  • Je hebt kennis van databases. 10.0
  • Er wordt voldaan aan de beschikbaarheideisen 5.0
Overige informatie
  • Startdatum 1-9-2012
  • Einddatum 28-2-2013
  • Optie tot verlenging ja
  • Aantal uur per week 28
  • Aantal posities 1
  • Maximum tarief € 62,50 inclusief reiskosten e.d.)
  • Standplaats: Hoogeveen
    De planning is als volgt: 
    • Uiterste datum indienen aanbieding: Vrijdag 24 augustus 12:00 uur 
    • Terugkoppeling geselecteerde kandidaten: uiterlijk 28 augustus in de middag. 
    • Selectiegesprekken: 29 augustus
    Alle gevraagde kennis en ervaring dient duidelijk uit het cv naar voren te komen. Waar in de gunningcriteria kennis en/of ervaring gevraagd wordt, moet dit specifiek uit het cv naar voren komen. De gehele aanbieding (cv en evt. motivatie etc.) mag niet langer dan 7 pagina's zijn.

    REAGEER DIRECT! Ben jij per direct beschikbaar en 28 uur per week inzetbaar en match jij 100% op deze aanvraag? Email dan direct jouw CV met onderbouwde motivatie aan pvanoers@ofm-groep.nl

    Contactgegevens
    Peter van Oers
    T 078-6440040
    M 06-54622220
    E pvanoers@ofm-groep.nl

    Geen opmerkingen: