Welkom op de vacature site van ofm-groep.nl

Dagelijks worden nieuwe interim opdrachten toegevoegd. Wilt u meer weten over onze dienstverlening kijk op www.ofm-groep.nl

maandag, maart 28, 2011

Inkoopadviseur

Functienaam en referentie
Inkoopadviseur referentie 2011/042

De opdracht
Ondersteunt, begeleidt en voert regie bij (Europese) aanbestedingstrajecten met kennis op het terrein van Inkoop en aanbestedingen zodanig dat de budgethouder/projectleider zijn/haar verantwoordelijkheid op dit gebied kan waarmaken.
- Werkt voor alle directies en legt operationeel verantwoording af aan budgethouders / projectleiders die aanbestedingstrajecten aangaan.
- Geeft gevraagd en ongevraagd advies over inkoop- en aanbestedingsvraagstukken.
- Levert een bijdrage aan de ontwikkeling van het gemeentelijke inkoop- en aanbestedingsbeleid.
- Levert een bijdrage aan de professionalisering van het bureau.
- Levert een bijdrage aan managementinformatie over aanbestedingen, leveranciersrelaties, resultaten op.
- Werkt nauw samen met andere adviseurs van de eigen afdeling en directie en andere directies aan een integraal eindproduct.

De kandidaat
Competenties vanuit functieprofiel:
- Opbouwen en onderhouden van relaties
- Werken in teamverband
- Plannen en organiseren
- Organisatiebewustzijn
- Vakkundigheid
- Oordeelsvorming
- Overtuigingskracht
- Klantgericht - en servicegerichtheid
CV eisen
Referenties
Minimaal een max twee referenties (Naam, adres, telefoonnummer en/of email) van een eerder relevant project/opdracht moet worden aangeleverd. Deze referentie moet opgenomen zijn in het cv en mag niet ouder zijn dan vijf jaar.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met EU aanbesteding van levering en diensten. 
  • Ervaring met advisering binnen een gemeente. 
CV wensen / selectiecriteria
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. 20 % 
  • In bezit van diploma’s nevi -1 en/of 2. 10 % 
  • Kennis van aanbestedingsrecht. 30 % 
  • Gedegen vakkennis en ruime ervaring met aanbestedingen in een bestuurlijke, complexe omgeving. 5 % 
  • Ervaring met projectmatig werken. 5 % 
  • Moet passen in het team Inkoop i.v.m. nauwe samenwerking. 30 % 
Overige informatie
Standplaats: Nijmegen
Startdatum: 06/04/2011
Einddatum: 30/09/2011
Uurtarief: inclusief reiskosten e.d.
Uren per week: 24
Optie verlenging: 3 keer 3 maanden

Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag uw CV met vermelding van uurtarief. LET OP: Uit het CV moet duidelijk de inhoudelijke CV eisen van de opdrachtgever blijken.

Contactgegevens:
Peter van Oers
Email: ofm@wxs.nl
GSM: 06-54622220

Geen opmerkingen: