Welkom op de vacature site van ofm-groep.nl

Dagelijks worden nieuwe interim opdrachten toegevoegd. Wilt u meer weten over onze dienstverlening kijk op www.ofm-groep.nl

vrijdag, augustus 31, 2012

Kwartiermaker vastgoed

De functie

Als coördinator Vastgoed richt je je op het vormgeven en uitvoeren van het vastgoedbeleid en ben je voor zowel bestuur, directie als medewerkers hét aanspreekpunt op het terrein van vastgoed.

Kerntaken


  • Je voert regie over de processen die zich afspelen rond het totale management van de vastgoedportefeuille, inclusief huur en verhuur, onderhoud, nieuwbouw- en verbouwprojecten;
  • Vanuit je rol van beleidsontwikkelaar initieer en ontwikkel je het vastgoedbeleid, zorg je voor de verbinding met andere beleidsterreinen en vertaal je de beleidsuitgangspunten naar het uitvoeringsproces; 
  • Als adviseur zorg je voor integrale advisering op het gebied van vastgoed naar het bestuur en management toe en representeer je de vastgoedfunctie naar de organisatie toe; 
  • Binnen jouw beleidsterrein treed je op als projectleider;
  • Je stelt investerings- en exploitatieanalyses op, maakt beslissingscalculaties en doet haalbaarheidsonderzoeken;
  • Je voert overleg en onderhandelingen met diverse partijen op het terrein van vastgoed. Daarbij bewaak je de belangen van de gemeente en houd je rekening met politieke uitgangspunten en gevoeligheden; 
  • Je neemt vakinhoudelijk deel aan overlegverbanden en bouwt aan een regionaal netwerk;
  • Je volgt landelijke en regionale ontwikkelingen op jouw vakgebied en anticipeert hierop waar nodig;
  • Als beleidsverantwoordelijk- en productverantwoordelijk medewerker lever je een bijdrage aan planning en control-taken op jouw vakgebied;
  • Tot slot houd je bij de uitvoering van jouw werkzaamheden rekening met communicatieprocessen en zorg je voor een professionele aanpak. 

Competenties


  • Oog voor politieke en maatschappelijke verhoudingen
  • Pragmatische en resultaatgerichte werkhouding
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Uitstekende onderhandelingsvaardigheden
  • Vermogen om goed samen te werken
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit 

Harde eisen


  • Afgeronde opleiding Hbo- of WO-opleiding met als specialisatie Vastgoed
  • Ruime ervaring, > 3 jaar, met vraagstukken op het terrein van vastgoed bij een gemeente
  • Invulling geven aan en kunnen schakelen tussen diverse rollen binnen de organisatie:
  • Aantoonbare ervaring als adviseur: je bent in staat om draagvlak te genereren en je advies helder en kundig in te brengen.
  • Aantoonbare ervaring als Projectleider: je weet als trekker van een project commitment te verkrijgen van jouw team en gezamenlijk resultaten neer te zetten.
  • Aantoonbare ervaring als Beleidsmedewerker: je hebt ervaring met beleidsontwikkeling en weet vanuit jouw eigen positie de lijnen uit te zetten om het beleid te kunnen implementeren.
CV eisen, CV met referentie
  • CV in Word of PDF-format ( max 7 pag) , volledig in het Nederlands.
  • Minimaal 2 referenties  (naam referent, organisatie, telefoonnummer) van twee verschillende relevante opdrachten. 
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

Overige informatie


  • Locatie: Gemeente Zuid Holland
  • Startdatum 17-9-2012
  • Einddatum 31-12-2012
  • Optie tot verlenging ja
  • Uren per week: 24
  • Uurtarief incl. reiskosten e.d.
  • Uiterlijke datum van inschrijven: Vrijdag 7 september 9.00 uur
REAGEER DIRECT! Ben jij per direct beschikbaar en 24 uur per week inzetbaar en match jij 100% op deze aanvraag? Email dan direct jouw CV met onderbouwde motivatie aan pvanoers@ofm-groep.nl

Contactgegevens
Peter van Oers
T 078-6440040
M 06-54622220
E pvanoers@ofm-groep.nl

Geen opmerkingen: