Welkom op de vacature site van ofm-groep.nl

Dagelijks worden nieuwe interim opdrachten toegevoegd. Wilt u meer weten over onze dienstverlening kijk op www.ofm-groep.nl

dinsdag, februari 08, 2011

ICT-medewerker Servicedesk

Functieomschrijving en referentie
ICT-medewerker Servicedesk
De opdracht
De gemeente in Gelderland zoekt voor de afdeling Facilitaire Zaken een ICT-medewerker Servicedesk. De Servicedesk is het bureau binnen de gemeente die interne klanten helpt, adviseert en ondersteunt op onder andere ICT-gebied. De medewerker vervult frontoffice taken, waarbij hij/zij telefonische vragen van klanten in behandeling neemt en zelfstandig afhandelt.
De gemeente zoekt iemand die flexibel inzetbaar is bij de Servicedesk. Dat betekent dat de 32 uur per week een richtlijn is. Afhankelijk van de drukte en workload kan het zo zijn dat de kandidaat de ene week 25 uur en de andere week 36 uur werkt.

De kandidaat
De medewerker is gesprekspartner voor de interne klant. Hij/zij heeft kennis van en ervaring met ICT en Microsoft producten. Niet alleen kennis, ook een klantgerichte houding is een vereiste; service verlenen zit in het bloed. Daarnaast zoekt de gemeente iemand die snel leert en nieuwe zaken gemakkelijk en zonder problemen oppakt.

Bij veel meldingen en drukte houdt de medewerker het hoofd koel: hij/zij snapt wat de klant bedoelt, schat de impact van de storing goed in en lost het probleem op of legt het bij de juiste persoon neer. De kandidaat weet wanneer hij/zij in actie moet komen en is enthousiast over zijn vak en werk. Een flexibele instelling ten aanzien van het werkrooster is een vereiste.

CV eisen / gewenst

Eisen
  • Aantoonbare ervaring met en kennis van Microsoft Office applicaties
  • Aantoonbare ervaring met en kennis van Windows XP omgevingWensen
  • MBO+ werk-en denkniveau
  • Ruime ervaring met geautomatiseerde systemen.
  • Ervaring met werken op een ICT- helpdesk.
Wensen

  • Klantvriendelijk, servicegericht; gericht op vlotte, efficiënte en persoonlijke service aan klanten.
  • Mondeling communiceren: communiceert mondeling op een manier die duidelijk, vloeiend en to-the-point is.
  • Stressbestendigheid: blijft kalm, objectief, en blijft moeilijke situaties meester, blijft goed presteren onder druk, accepteert kritiek zonder vijandig of defensief te worden.
  • Werken in teamverband: werkt met anderen samen om teamdoelen te bereiken; deelt informatie met anderen, steunt anderen.

Aanvullende informatie

  • Locatie: Gelderland
  • Projectperiode: Start 01/03/2011 t/m 31/12/2011
  • Optie voor verlenging 3 maal 12 maanden
  • Uren per week: Gemiddeld 32 uur per week.
  • Uurtarief: inclusief reiskosten woon-werk en parkeerkosten, exclusief BTW.
  • Sluitingsdatum: tot 15 februari a.s. 09.00 uur.
  • Verwachte terugkoppeling 24/02/2011

Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag uw CV inclusief motivatie en vermelding van uurtarief. LET OP Uit het CV moet duidelijk de inhoudelijke CV eisen van de opdrachtgever blijken.

Contactgegevens:
Peter van Oers
Email: ofm@wxs.nl
M: 0654622220

Geen opmerkingen: