Welkom op de vacature site van ofm-groep.nl

Dagelijks worden nieuwe interim opdrachten toegevoegd. Wilt u meer weten over onze dienstverlening kijk op www.ofm-groep.nl

vrijdag, mei 20, 2011

Personeelsmanagementadviseur


Functie en referentie
Personeelsmanagementadviseur GA2011-066

De opdracht

Je treedt op als sparringpartner van het management, waarbij je pro-actief meedenkt over de te behalen resultaten binnen de organisatie. Je ondersteunt en adviseert het management over het toepassen van beleid en regelgeving.
Hierbij word je inhoudelijk en uitvoerend ondersteund door verschillende collega’s.

- Je adviseert bij en over (complexe) organisatievraagstukken
- Je adviseert over mogelijke interventies over houding en gedrag
- Je begeleidt en adviseert in personele casuïstiek

Je bent mede verantwoordelijk voor de realisatie en uitvoering van vastgesteld (strategisch) P&O-beleid en de HRM agenda. Daarnaast vertaal je de wensen van het management naar beleidsvorming en naar inhoudelijke P&O voorstellen die concernbreed gehanteerd kunnen worden.
Rechtspositionele kennis, kennis van het ambtenarenrecht is belangrijk om in complexe personele casuïstiek te kunnen adviseren.

De kandidaat
Hiervan wordt een kritische en pro-actieve houding verwacht en dat je om kunt gaan met verschillende belangen.
Daarnaast ben je een professional die creatief en deskundig adviseert, pragmatisch zoekt naar alternatieven en naar de beste oplossing, je kunt omgaan met veranderingen en je bent stressbestendig.

De organisatie zoekt een communicatief sterke personeelsmanagement-adviseur, een gesprekspartner van het management. Je kunt verbinding maken met de grote verscheidenheid aan professionals binnen de organisatie. Hiervoor neem je ruime werkervaring mee die je hebt opgedaan in een soortgelijke functie en/of werkgebied.

CV eisen en wensen, selectie criteria
  • Minimaal afgeronde relevante HBO-opleiding 30 %
  • Ruime kennis van organisatie-en cultuurveranderingen, interventie-technieken en rechtspositionele kennis 20 %
  • Minimaal 3 jaar ervaring binnen de overheid 15 %
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie of werkgebied 15 %
  • Stressbestendig 10 %
  • communicatief sterk 10 %
Overige informatie
  • Standplaats: Alphen aan den Rijn
  • Startdatum: 01/07/2011
  • Einddatum: 01/01/2012
  • Uurtarief inclusief alle kosten, exclusief BTW
  • Uren per week: 32
  • Uren per dag: 8
  • Optie verlenging: 2 keer 6 maanden
  • Uiterlijke inschrijvingsdatum: Vrijdag 20 mei 17.00 uur.
Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag uw CV in het Nederlands (max. 5 pag.) inclusief motivatie, referentie en vermelding van uurtarief. LET OP Uit het CV moet duidelijk de inhoudelijke CV eisen van de opdrachtgever blijken.

Contactgegevens:
Peter van Oers
Email: ofm@wxs.nl
M: 0654622220

Geen opmerkingen: