Welkom op de vacature site van ofm-groep.nl

Dagelijks worden nieuwe interim opdrachten toegevoegd. Wilt u meer weten over onze dienstverlening kijk op www.ofm-groep.nl

vrijdag, november 12, 2010

Ervaren medewerker financiele administratie


Voor een gemeente in Gelderland zoeken wij een ervaren medewerker financiele administratie

De opdracht

Binnen het proces van opstellen van de jaarrekening de volgende deeltaken uitvoeren:
- Aansluiting realiseren tussen het financiële pakket en de verschillende subadministraties
- Grootboek controleren op juiste boekingen
- Maken van noodzakelijke correctieboekingen in het grootboek
- Vaststellen en boeken van overlopende posten
- Afloop debiteuren / crediteuren en overlopende posten monitoren
- Analyseren van diverse balansposten en een toelichting schrijven tbv de jaarrekening


Eisen
  • MBO opleiding op financieel / administratief gebied
  • Goede kennis van het financiele pakket Key2Financien
  • Kennis van de regelgeving BBV
  • Meer dan 4 jaar werkervaring bij financiële administratie gemeenten
  • Minimaal 2 jaar ervaring met zelfstandig uitvoeren van deeltaken bij het opstellen van jaarrekening
  • Ervaring met Excel
  • Bij voorkeur kennis van de pakketten PIMS, BWT en belastingpakket GOUW-IT


Bijzonderheden

  • Locatie: Gelderland
  • Projectperiode: 29/11/2010 tot 28/02/2011
  • Uren per week: 24 uur per week obv 8 uur per dag
  • Uurtarief: Max 50 euro Inclusief reiskosten woon-werk en parkeerkosten, exclusief BTW.
Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag uw CV inclusief motivatie en vermelding van
uurtarief. LET OP Uit het CV moet duidelijk de inhoudelijke CV eisen van de opdrachtgever blijken.

Contactgegevens:
Peter van Oers
Email: ofm@wxs.nl
M: 0654622220

Geen opmerkingen: