Welkom op de vacature site van ofm-groep.nl

Dagelijks worden nieuwe interim opdrachten toegevoegd. Wilt u meer weten over onze dienstverlening kijk op www.ofm-groep.nl

maandag, november 08, 2010

senior technisch applicatiebeheerder Oracle EBS

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een senior technisch applicatiebeheerder Oracle EBS (Financials)


Inleiding

De afdeling Informatievoorziening en Automatisering (I&A) van de provincie Gelderland is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het provinciale ict-beleid. De afdeling zorgt ervoor dat elke medewerker van de provincie zich m.b.v. ICT-middelen en informatiediensten en -producten onbelemmerd kan richten op de uitvoering van zijn of haar kerntaak.
Het team Applicatie Services (AS) is één van de teams binnen de afdeling I&A en levert diensten op het gebied van beheer, onderhoud en ontwikkeling van applicaties en databasebeheer. AS is georganiseerd in een aantal clusters met specifieke verantwoordelijkheden. Binnen het cluster BVA worden alle applicaties ten behoeve van de bedrijfsvoering beheerd en onderhouden. Het cluster werkt nauw samen met functioneel beheer bij de afdeling Financien en bedrijfsvoering en levert bijdragen in projecten op bedrijfsvoeringsgebied. )

Functie inhoud:
• Inrichten, configureren, beheren en onderhouden van applicaties binnen Oracle EBS
• Oplossen van storingen, incidenten, problemen voor deze applicaties
• Monitoren van de prestaties van genoemde applicaties
• Inrichten en beschrijven van onderhoud- en beheerprocedures
• Overdracht van kennis aan collega’s binnen het cluster
• Bijdrage leveren aan het wijzigingenbeheer, waaronder het maken van impactanalyses
• Opstellen en onderhouden van (technische) beheerdocumentatie van applicaties
• Vaktechnische inbreng leveren in de uitvoering van projecten
• De specialist werkt bij deze werkzaamheden in teamverband nauw samen met de andere collega’s van het cluster.

Binnen de afdeling wordt er gewerkt aan een professionaliserings slag rondom het technisch beheer. Kandidaat wordt gevraagd vanuit zijn ervaring hierin een actieve rol te hebben.

Daarnaast wordt er komend jaar in het kader van het ‘Programma 3E’ (efficency verbetering bij de financiële en ondersteundende afdelingen) een aantal wijzigingen op de Oracle finance omgeving uitgevoerd. Kandidaat zal vanuit de beheerders rol hieraan ook zijn bijdrage leveren. Voor o.a. review, klaarzetten/instellen omgevingen, etc.

Inhoudelijke eisen:

Opleiding
De kandidaat beschikt minimaal over een relevante afgeronde HBO opleiding

Specialistische kennis
S1:De kandidaat heeft (vanuit CV aantoonbare) goede kennis van, en ervaring met het beheer van, de volgende Oracle EBS modules:
• I-Procurement
• Inkoop (Purchase)
• Grootboek (General ledger)
• Crediteuren (Accounts payable)
• Debiteuren (Accounts receivable)
• Projecten (Project accounting)
• Kasboek (Cash management)
• HRM (Human Resource)
• Webadi

Met name kennis en ervaring met de inrichting en setup van bovengenoemde modules, kennis van workflows, personalisaties en profielopties, alsmede aanpassing grootboek-segmenten/grootboeksleutels. En het kunnen oplossen van (ver-) storingen bij het gebruik van Oracle Financials

Waarbij de nadruk ligt in de modules I-procurement, Inkoop, Grootboek en Crediteuren.
Bij de beantwoording dient aangeven te worden in welke modules u ervaring heeft en hoeveel jaren u deze ervaring heeft en welke versie van Oracle EBS het betrof.
Bij de beoordeling wordt rekening gehouden met de best passende combinaties voor de gevraagde werkzaamheden.
De kandidaat met de meeste ervaring met Oracle EBS versie 12 scoort hoger dan een kandidaat met minder ervaring met Oracle EBS versie 12 en tevens hoger dan een kandidaat die alleen ervaring met voorgaande versies van Oracle EBS (versie 11 en lager) heeft.

Werkervaring
- De kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als Oracle EBS applicatie/technisch beheerder in de afgelopen 5 jaar.
Bij de beantwoording dient concreet te worden benoemd waaruit deze werkzaamheden bestonden en welke versie van Oracle EBS het betrof.

- Aantoonbare ervaring als Oracle EBS ontwikkelaar is een pre
(> 1 jr: 50% score, > 2 jaar 100% score)
Bij de beantwoording dient concreet te worden benoemd waaruit deze werkzaamheden bestonden en welke versie van Oracle EBS het betrof.

De kandidaat beschikt over een ruime aantoonbare kennis en ervaring:
- met het gebruik van workflow binnen Oracle EBS.
- met het beheer van maatwerk modules en personalisaties.
- met SQL en/of PL/SQL

De kandidaat met ruime ervaring in R12 heeft een duidelijke voorkeur.

De kandidaatomschrijving
De provincie Gelderland zoekt een senior technisch applicatiebeheerder Oracle, die in staat is om op seniorniveau zelfstandig te kunnen opereren en collega's daarin mee te nemen. Dit moet duidelijk blijken uit de CV.

De gewenste kandidaat beschikt over de opleiding en ervaring zoals beschreven bij ‘inhoudelijke CV eisen’, en

• Is technisch creatief en kundig
• Is proactief en heeft klantgerichtheid en kwaliteitszorg hoog in het vaandel staan
• Is in staat zowel zelfstandig als in teamverband te werken
• Is communicatief bedreven.
• Is resultaatgericht en werkt planmatig/procesmatig
• Heeft zowel functionele kennis van de genoemde Oracle modules, als zeer goede technische kennis van de werking van Oracle Financials, en het datamodel.
• Heeft goede sociale vaardigheden met aandacht voor samenwerking op alle niveaus in de provinciale organisatie;
• Spreekt en schrijft uitstekend nederlands, en heeft goede kennis van de engelse taal.
• Kan goed gebruik maken van externe informatie mogelijkheden, heeft kennis van het aanmaken en monitoren van service request op ‘metalink’, en weet daarin bij voorkomende problemen ook goed zijn weg om te kijken of bij vergelijkbare situatuies ook bij andere gebruikers opgetreden zijn, met eventueel bijbehorende oplossing .
• Kennis van de inrichting van de financiële functie binnen een overheidsorganisatie is een pré

Samenvatting inhoudelijk eisen CV:
- minimaal over een relevante afgeronde HBO opleiding
- Goede kennis van, en ervaring met het beheer van modules genoemd in de opdrachtsomschrijving - Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als senior Oracle EBS applicatie/technisch beheerder in de afgelopen 5 jaar.
- Aantoonbare ervaring als Oracle EBS ontwikkelaar (minimaal 1 jaar)
Ruime aantoonbare kennis en ervaring met het beheer van:
het beheer van workflow binnen Oracle EBS.(minimaal 2 jaar);
maatwerk modules en personalisaties. (minimaal 2 jaar).
en ervaring met SQL en/of PL/SQL (minimaal 2 jaar)
- Aantoonbare ervaring met het beheer van R12

Bijzonderheden
• Locatie: Arnhem
• Projectperiode: 22-11-2010 tot 15-04-2011 .
• Optie voor verlenging: 3 keer 2 maand
• Uren per week: 32 uur per week
• Sluitingsdatum: 11-11-2010 09.00 uur.
• Uurtarief: inclusief reiskosten woon-werk en parkeerkosten, exclusief BTW.

Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag uw CV inclusief motivatie en vermelding van uurtarief. LET OP: Uit het CV moet duidelijk de inhoudelijke CV eisen van de opdrachtgever blijken.

Contactgegevens:
Peter van Oers
Email: ofm@wxs.nl
GSM: 06-54622220

Geen opmerkingen: